September 30, 2012

I have the best BROTHER .



Assalamualaikum

Haluuuuuuuu. Okay , aku nak cerita pasal abang abang aku yang sangat gangster . hahahah. Tak, diaorang bukan gangster, cuma sedikit garang pada adiik. Ye lah, aku kan sorang je adik perempuan. Hhahaha. Okay . Kita kenal kenal dulu dengan abang abang ku yang handsome. hahahha.
         Okay. First , Muhd Khairul Hakimi , dia ni tak garang, penyanyang tapi pemalas buat air, sikit-sikit suruh aku. Hhaha. Second, Muhd Khairul Anuar , dia ni suka kacau aku sampai aku menjerit satu rumah, sampai aku menangis baru dia puas hati, and dia paling penyabar time ajar aku . Third, Muhd Khairul Hafizzi , dia semua benda boleh buat, kemas rumah, baiki-baiki and dia baik and dia jugak tabung aku. Hhaha, aku simpan duit dekat dia . hahaha. Fourth, Muhd Khairul Izzudin , abang yang aku tak berapa rapat but sangat garang, tapi bila time nak minta tolong mesti baik gila suara dia. Hhaha. Last , Muhd Khairul Iqbal , si Batu api. ahhahaha, tapi dia baik and senang kamching mehhh... Hehehe.
         Tapi diaorang time ajar aku dia sangat series. Espcialy Khairul Izzudin, salah sikit kena pukul. Mak cakap , aku terlampau manjaaa sangat, Yelah mak panggil aku pun MANJE. And abang abang aku ada cakap, masa diaorang kecik dulu, diaorang kena lagi teruk daripada aku kena, that's why diaorang semua pandai2. Jelouseee >< . So aku tak kesah lah diaorang nak ajar aku dengan cara diaorang . Mungkin ada hikmah nya kan? And aku tak pernah lupa ayat Khairul Iqbal , '' Jangan Benci Abang'' . Hhahaha, Okay brotharrr . Never . :-p . So, aku terima cara diaorang, maybe agak kasar. Kot. Hahhaha. . Study Study
Study!